Буксирувальні ремені
Буксирувальні ремені
Виконання | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
для легкових автомобілів, джипів масою до 2500 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 11 (Петля-Петля) |
БР 12 (Петля-Петля) |
БР 13 (Петля-Петля) |
БР 14 (Петля-Петля) |
БР 15 (Петля-Петля) |
БР 16 (Петля-Петля) |
Стрічка (колір, ширина) | 50 мм | |||||
Критичне навантаження | 4 000 кг | |||||
для автомобілів класу E, SUV, MPV, позашляховиків, мікроавтобусів загальною вагою до 5 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 21 (Петля-Петля) |
БР 22 (Петля-Крюк) |
БР 23 (Крюк-Крюк) |
БР 24 (Петля-Скоба) |
БР 25 (Петля-Скоба) |
БР 26 (Петля-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 50 мм | |||||
Критичне навантаження | 8 000 кг | |||||
для міських вантажівок, малих автобусів загальною масою до 8000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 31 (Петля-Петля) |
БР 32 (Петля-Крюк) |
БР 33 (Крюк-Крюк) |
БР 34 (Петля-Скоба) |
БР 35 (Скоба-Скоба) |
БР 36 (Крюк-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 60 мм | |||||
Критичне навантаження | 14 000 кг | |||||
для автобусів та вантажівок загальною масою до 14 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 41 (Петля-Петля) |
БР 42 (Петля-Крюк) |
БР 43 (Крюк-Крюк) |
БР 44 (Петля-Скоба) |
БР 45 (Скоба-Скоба) |
БР 46 (Крюк-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 90 мм | |||||
Критичне навантаження | 20 000 кг | |||||
для автобусів, вантажівок, дорожньої техніки загальною вагою до 18 000 кг. | ||||||
Позначення, фітинги | БР 51 (Петля-Петля) |
БР 52 (Петля-Крюк) |
БР 53 (Крюк-Крюк) |
БР 54 (Петля-Скоба) |
БР 55 (Скоба-Скоба) |
БР 56 (Крюк-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 120 мм | |||||
Критичне навантаження | 28 000 кг | |||||
для тягачів, автовозів, тракторів та іншої важкої техніки загальною масою до 25 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 61 (Петля-Петля) |
БР 62 (Петля-Крюк) |
БР 63 (Крюк-Крюк) |
БР 64 (Петля-Скоба) |
БР 65 (Скоба-Скоба) |
БР 66 (Крюк-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 90 мм | |||||
Критичне навантаження | 40 000 кг | |||||
для тягачів, автовозів, тракторів та іншої важкої техніки загальною масою до 35 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 71 (Петля-Петля) |
БР 72 (Петля-Крюк) |
БР 73 (Крюк-Крюк) |
БР 74 (Петля-Скоба) |
БР 75 (Скоба-Скоба) |
БР 76 (Крюк-Скоба) |
Стрічка (колір, ширина) | 120 мм | |||||
Критичне навантаження | 55 000 кг | |||||
для автопоїздів, тракторів та іншої важкої спецтехніки загальною масою до 40 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 81 (Петля-Петля) |
— | — | — | — | — |
Стрічка (колір, ширина) | 150 мм | |||||
Критичне навантаження | 60 000 кг | |||||
для автопоїздів, комбайнів, військової та іншої важкої спецтехніки загальною масою до 45 000 кг | ||||||
Позначення, фітинги | БР 91 (Петля-Петля) |
— | — | — | — | — |
Стрічка (колір, ширина) | 180 мм | |||||
Критичне навантаження | 70 000 кг |
- Умовне позначення буксирувального ременя: БР SM/L, де:
БР — буксирувальний ремінь
S — серія буксирувального ременя щодо його руйнівного навантаження:
«1» — 4 000 кг
«2» — 8 000 кг
«3» — 14 000 кг
«4» — 20 000 кг
«5» — 28 000 кг
«6» — 40 000 кг
«7» — 55 000 кг
«8» — 60 000 кг
«9» — 70 000 кг
М — модифікація ременя, що несе інформацію про комплектацію ременя гаками, скобами:
«1» — петля-петля
«2» — петля-гак
«3» — гачок-гачок
«4» — петля-скоба
«5» — скоба-скоба
«6» — гачок-скоба
L — довжина ременя в мм
Звертаємо Вашу увагу, що зазначені величини робочих та критичних навантажень ременів є розрахунковими виходячи з характеристик стрічок та фітингів, які ми використовуємо у виробництві. Наші рекомендації та гарантії щодо застосування ременів на тому чи іншому виді транспортного засобу розраховані на звичайні умови буксирування асфальтованими дорогами загального користування з урахуванням стандартних кутів нахилу дорожнього полотна. Для випадків використання буксирувальних ременів в аварійних або екстремальних умовах, де можуть мати місце часті або різкі динамічні ривки при подоланні додаткових перешкод у вигляді ровів, кучугур, грязьових та водних перешкод, ми рекомендуємо зупинити свій вибір на ремені більш високому серії.